خوش آمدید

مرجع گرافیک و کد نویسی

محل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شما

آرشیو مطالب
Archive

امکانات وب
Code

پر مخاطب ها
Favorite Posts

خبرنامه
NewsLetter

عضویت
Register

نام کاربري :
رمز عبور :

نکات هنگام طراحی سایت و رعایت اصول seo
نویسنده : سعید مرادی دوشنبه 13 اسفند 1397 - 19:53

در این مطلب قصد داریم وب سایتی را که برای مثال در زمینه طراحی سایت فعالیت می کند را بهینه کنیم تا با کلمات کلیدی مورد نظر خود در صدر نتایج گوگل قرار گیرید. باید توجه داشته باشید از آن جایی که بیشتر جستجوهای اینترنتی در وب سایت گوگل صورت می گیرد، هدف ما نیز بهینه سازی سایت برای کسب رتبه در گوگل است. اما شما به عنوان یک وب مستر باید سایت خود را برای دیگر موتورهای جستجو از جمله بینگ و یاهو سئو کنید، زیرا آن ها نیز می توانند بازدیدکنندگان زیادی را برای سایت شما به ارمغان بیاورند.

نکات هنگام طراحی اصولی (رعایت تنظیمات سئو )سایت

  1. تهیه هاست مناسب  :

با پیشرفت اینترنت در ایران تعداد شرکت های هاستینگ افزایش پیدا کرده اند تا این که امروز به مرحله ای رسیده ایم که نداشتن اطلاعات آگاهی در مورد هاست خوب می تواند به کابران بسیار ضربه بزند . راه های زیادی برای شناسایی هاست خوب وجود دارد. که بهترین راه تحقیق در مورد آنهاست . اما قبل از خرید هاست باید به نکات زیر توجه داشته باشید :

  1. کاربران آن شرکت از سرویس ها راضی باشند.
  2. هاست همیشه در دسترس باشد، زیرا در غیر این صورت کاربران و موتورهای جستجو اعتماد خود را نسبت به سایت شما از دست می دهند.
  3. سرعت خوبی داشته باشد
  4. سرعت خوبی داشته باشد
  5. انتخاب دامنه مناسب: قبل از ثبت دامنه حتما هدف اصلی سایت را مشخص کنید. دامنه سایت شما می تواند دارای کلمه کلیدی مرتبط با سایتتان باشد. در انتخاب دامنه به چند مورد توجه داشته باشید:
  6. حاوی یک کلمه کلیدی مرتبط با موضوع سایتتان باشد. البته این امر دیگر تاثیری در رتبه بندی ندارد و صرفا جهت مشخص بودن موضوع سایت توصیه می شود.
  7. کوتاه و کلیدی باشد
  8. می تواند عنوان برندتان باشد.
  9. ابتکار به خرج بدهید و دامنه ای را خلق کنید، بهترین موتور جستجوی دنیا که امروز به نظر می  رسد بهترین سایت دنیا از نظرخدمت رسانی نیزمی باشد سایت گوگل است. این سایت در زمان شروع با کلمه ای خودساخته شروع به کار کرد. بله گوگل که در معنی یعنی عدد یک با 100 صفر با همین نام توانست به رتبه های بالایی در دنیای وب دست پیدا کند. شما نیز می توانید از نیمکره راست مغز خود که محل خلاقیت و نوآوری است استفاده کنید و یک دامنه حرفه ای خلق کنید.
  10. از دامنه های رایج تر استفاده کنید.از نظر گوگل و دیگر موتورهای جستجوه هیچ تفاوتی ندارد البته منظورم دامنه های رایگان نیست ( که از چه دامنه ای استفاده می کنید اما از نظر کاربران این مساله دارای اهمیت می باشد. بنابراین از دامنه های مثل ir - .com - org -net بیشتر می توانید نتیجه بگیرید.
  11. دامنه ای با عمر بالا سفارش دهید برای گوگل بسیار اهمیت دارد که وب سایت شما چه مقدار می خواهد فعالیت داشته باشد و چقدر شما در بیزینس خود موفق هستید از این رو دامنه هایی که چندین ساله سفارش داده می شود برای گوگل حائز اهمیت است.

3- طراحی وب سایت داینامیک:  ابتدا باید این نکته را یادآور شوم که وب سایتی که بخواهد بهینه سازی خوبی داشته باشد و ابتدا باید این نکته را یادآور شوم که وب سایتی که بخواهد بهینه سازی خوبی داشته باشد جوملا یا وردپرس که هر دو دارای پشتیبانی خوبی در ایران می باشند استفاده کنید.

4- طراحی قالب با سرعت بارگذاری بالا:  اگر از وردپرس یا جوملا استفاده می کنید حتما قالب آن را با تکنولوژی های روز دنیا طراحی کنید در طراحی قالب مهمترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید سرعت سایت می باشد و بد نیست بدانید برخلاف آن چه تصور می کردید ساختار کدها خیلی برای گوگل و خزنده های آن مهم  نیست زیرا برای گوگل تنها رضایت کاربر مهم است. قالب را به صورت div و از تکنولوژی ریسپانسیو با استفاده از کدنویسی css3 و html5 طراحی کنید. تا سرعت قابل توجهی داشته باشد. اما نکات دیگری در سرعت قالب تاثیرگذار است مانند حجم تصاویر یا استفاده از فلش و ... تصاویری که در قالب به کار می برید خوب است که به صورت گرافیکی اما کم حجم باشد.

خب در این جا هاست خود را تهیه کرده ایم دامنه ای مناسب برای وب سایت خود تهیه کرده ایم خب در این جا هاست خود را تهیه کرده ایم دامنه ای مناسب برای وب سایت خود تهیه کرده ایم کردیم حالا باید با کمال آرامش یک نقشه حرفه ای برای بهینه سازی وب سایت خود تهیه کنیم

برنامه ریزی و تهیه نقشه کار:

کامپیوتر خود را خاموش کنید  شاید خنده دار به نظر برسد ولی روشن بودن کامپیوتر باعث می شود یک حس هیجان کاذب به ما دست بدهد . برنامه ریزی برای کارهای حساس که نیاز به دقت و تمرکز دارد اول نیازمند آرامش می باشد. بنابراین کامپیوتر خود را خاموش کنید یک کاغذ و خودکار فراهم کنید و به گفته های زیر عمل کنید:

هدف خود را به صورت دقیق مشخص کنید  ابتدا هدف خود را به صورت دقیق مشخص کنید آن را بر روی یک کاغذ کوچک بنویسید. این کار باعث میشود یک دیدگاه کلی از کار خود داشته باشید و دچار سردرگمی نشوید. داشتن هدف علاوه بر اینکه مسیر ما را مشخص می کند باعث به وجود آمدن انگیزه در ما می شود . اما اشتباهی که بیشتر وب مسترها انجام می دهند این است که سئو را هدف می دانند در صورتی که هدف اصلی سایت سود آن است بنابراین باید درکنار سئو به نکات دیگری نیز دقت داشته باشیم.

با توجه به هدفی که دارید لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید . لیستی از کارهای مورد نیاز برای سئو و بهینه سازی سایت مورد نظر تهیه کنید.توجه داشته باشید اول از همه لیست را به صورت کلی تهیه کنید. شاید برنامه ریزی برای سایت یک مقدار از وقتتان را بگیرد اما به صورت معجزه آسایی باعث صرفه جویی در زمان می شود این نکته را جناب آقای بریان ترسی در کتاب وزین خود به نام قورباغه را قورت بده به خوبی شرح داده است. هم چنین داشتن هدف در علم روانشناسی مدرن NLP جزو پیش فرض های اصلی این علم می باشد و در آنجا نکته جالبی است که می گویند برای انجام هرکاری نیازمند نقشه می باشیم.

اهداف کاری خود را به قسمت های کوچک تر تبدیل کنید  . حالا لیست خود را بسته به زمان مورد نظر خود به قسمت های جزئی تر تبدیل کنید. برای مثال اگر برنامه ای برای دریافت بک لینک برای سایت خود دارید آن را واضح تر مشخص کنید و بر روی کاغذ بنویسید.

یست خود را جلوی چشمان خود قرار دهید بعد از این که لیست خود را نوشتید آن را در کمد یا کشوی میز خود قرار ندهید بلکه آن را به مانیتور کامپیوتر خود بچسبانید و دقیق طبق آن لیست کارهای خود را پیش ببرید آن وقت مشاهده می کنید چقدر در گذشته زمان های خود را بیهوده هدر می داده اید .

نکات مهم این مطلب:

1- تهیه هاست بهینه

2- دامنه مناسب با طول عمر زیاد

3- طراحی وب سایت داینامیک

4- طراحی قالب با سرعت بارگذاری بالا

5- برنامه ریزی و تهیه نقشه کار

"امیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید "

بازدید : 320
برچسب‌ها :
بیت کوین چیست و چگونه از آن کسب درآمد کنیم ؟
نویسنده : سعید مرادی دوشنبه 13 اسفند 1397 - 19:48

پول یکی از اساسی ترين عوامل در اقتصاد يک جامعه است که ميزان حجم آن آثار کاملا بارزی در اقتصاد داشته و بر توليد، نرخ تورم و بيکاری تاثيرگذار است.

امروز با ارز دیجیتال بیت کوین روبرو هستيم: اولين پول ديجيتال غيرمتمرکز که به منظور جلوگيری از ايجاد تورم و حفظ ارزش پول و دارايي مردم در مدت طولانی ايجاد شده است .

تفاوت اصلی بیتکوين با ارزهای سنتی همين نامتمرکز بودن آن است. بیت کوین روی يک پايگاه داده غيرمتمرکز به نام بلاکچين فعاليت می کند. در اين فناوری داده ها بين ميليون ها کامپيوتر توزيع شده و هيج کس قادر به کنترل آنها  نيست مگر اينکه مالک بيش از پنجاه و يک درصد از کل کامپيوترهای شبکه باشد!

پيدايش بیتکوين به سال 2008 میلادی برمیگردد يعنی زمانی که فردی يا گروهی با نام مستعار ساتوشی ناکاماتو مقاله ای تحت عنوان " بي تکوين: يک سيستم پول الکترونيکی همتا به همتا " منتشر نمو د. اين شبکه همتا به همتا به کاربران امکان می دهد بدون هيچ واسط های و بدون حضور يک سيستم مرکزی (بانک) نسبت به انتقال پول به يکديگر اقدام نمايند.

بيیتکوین امکان پرداخت های  بسيار کم هزینه  را فراهم می کند. اين شبکه سيستم   کنترل کننده متمرکز ندارد و توسط هيچ ارگان يا نهاد دولتی اداره نمی شود. انتقال پول از يک نقطه به نقطه ديگر در تمام شبکه اطلاع رسانی شده و تمام نقاط از آن آگاه خواهند شد.

خالق اصلی بيت کوين پس از ارائه مقاله خود در سايت metzdowd.com  مدتی با تيم توسعه دهنده بيتکوين همکاری کرد و سپس به طور ناگهانی در سال 2011 از نظرها پنهان شد و هرگز ديگر پيامی ارسال نکرد. تا به امروز نيز هيچ کس از ماهيت واقعی او خبر ندارد. تنها نکته ای  که در مورد فرد يا افرادی که با نام ساتوشی ناکاموتو مقاله بيتکوين را منتشر کردند و اساس و بنيان اين پول رمزنگاری شده را شکل داده اند می دانيم اين است که او مالک يک ميليون از کل بيست ويک ميليون بيتکوین قابل استخراج در شبکه است. حتی او نيز هيچ گونه کنترلی بر اين پول مجازی ندارد .

با توجه به فراگير شدن ارزهای رمزپايه هر روز طيف وسيع تری از مردم به سمت سرمايه گذاری روی بيت کوين و ارزهای مشابه ديگر گرايش پيدا م يکنند. امروزه مي توان قيمت بيت کوين را
يکي از غيرقابل پي شبيني ترين عوامل در زمينه معامله اين ارز ديجيتال دانست. تغييرات قيمت بيت کوين به حدي است که يک لحظه تعلل و تاخير در خريد و فروش آن، ممکن است
چندين دلار سود يا زيان براي خريدار و فروشنده ايجاد کند. از اين رو سرعت و دقت عمل دو عامل بسيار مهم در تمام معامات بيت کوين هستند .

در ابتداي پيدايش بيت کوين براي مدتي طولاني ارزش آن بسياراندک بود و تنها افرادي که بسيار علاقمند به ماهيت بيت کوين و بلا کچين بودند با امکانات خيلي محدود در آن زمان اقدام
به استخراج و يا خريد آن مي نمودند . در جولاي سال 2010 که براي اولين بار ارزش اين ارز رمزپايه افزايش يافت، بهاي هر واحد بيت کوين تنها به 8 سنت رسيده بود . در آن زمان هنوز
خريد بيت کوين به صورت امروزي ميسر نبود و مراکزي براي خريد و فروش آن تعبيه نشده بود . سپس در ابتداي سال 2011 در جهش بعدي قيمت آن به يک دلار رسيد و سپس در اين
سال بود که اولين حرکت جهشي خود را شروع نمود و تا ماه جولاي به حدود 31 دلار رسيد و بهاي هر بيت کوين حدود سي برابر شد ! اما طولي نکشيد که دوباره با يک افت شديد
مواجه شده و در ماه دسامبر همان سال به حدود 2 دلار کاهش پيدا کرد     

در کل تاريخ بيت کوين از ابتداي سال 2009 تا به امروز، نرخ بيت کوين با فراز و نشيب هاي بسياري همراه بوده است و همواره بعد از هر رشد يک حرکت نزولي نرخ آن را کاهش
داده و سپس دوباره با شتابي بيشتر صعود نموده است . شتاب افزايش بهاي بيت کوين از صفر تا 10000 دلار در جدول مشاهده می شود

از همان ابتدا که بي تکوين در بين برخي از افراد علاقه مند به عنوان يک ارز رمزپايه شناخته شد، دو نکته حائز اهميت بود؛ اول اي نکه چگونه م يتوان اين ارز را خريداري و تهيه نمود و دوم آ نکه چگونه م يتوان آ نرا خرج کرد! ماجراي اولين استفاده از بي تکوين به عنوان پول و خريد کالا به کمک آن شايد براي شما هم جذاب باشد در تاريخ 22 مي 2010 يکي از علاقمندان بيت کوين ساکن فلوريداي آمريکا با نام مستعار Laszlo در فروم BitCoin Talk درخواستي را مطرح نمود و گفت که اگر کسي بتواند برايش پيتزا بخرد و آ نرا به منزلش بياورد او هزين هاش را با بي تکوين پرداخت م ينمايد در همين زمان کاربر ديگري در همين فروم که در اروپا زندگي می کرد از طريق اينترنت به صورت آنلاين براي او پيتزا را خريداري کرد و بابت اين سفارش مبلغ 10000 بيت کوين از آقاي Laszlo دريافت نمود !! اين اولين خريد اينترنتي با کمک بيتکوين بود.

 

براي توليد بیتکوين نياز به يک موسسه خاص و يا يک تشکيلات مرکزي مثل بانک نيست درواقع بي تکوين را مثل پول رايج در دنيا چاپ نم يکنند بلکه افرادي که به آ نها ماينر می گویند .
به کار استخراج آن مشغول هستند. بله درواقع اين وجه شباهت بي تکوين به طلاست و شايد به همين دليل خيلي از علاق همندان بي تکوين آن را معادل طلا می دانند و نه يک ار ز. عمليات استخراج
بي تکوين که به آن  ماینینگ (Mining) گفته می شود درواقع شامل يک سلسله محاسبات بسيار سخت و دشوار براي حل يک سري مسائل پيچيده رياضي است که بر پايه الگوريتم رمزنگاري
SHA256  بنا شده است . هرکس می تواند با اجرای نرم افزار بر روی سخت افزار ویژه

(بر روی کامپیوتر های ساده هم می شود بیتکوین استخراج کرد) من اواند یک استخراج کننده بیتکوین باشد

 

آموزش استخراج بیت کوین بر روی یک کامپیوتر ساده

مرحله 1 :دانلود مرورگر کریپتو تب

برای این کار ابتدا باید مروگر کریپتوتب رو از لینک زیر با کامپیوتر دانلود کنید و
سپس نرم افزار رو نصب نمایید.

لینک دانلود :

https://get.cryptobrowser.site/3732873

نصب نر افزار حدود 5 دقیقه طول می کشد
سپس مرورگر نصب شده رو از دسک تاپ اجرا نمایید


مرحله 2 : انجام تنظیمات اولیه و شروع تولید

پس از اجرای نرم افزار نصب شده یک گزینه به اسم sign in که می تونید بر روی آن کلیک کنید و با اکانت گوگلتون وارد بشید تا  تولید هاتون به اون اکانت تعلق بگیره البته می تونید فعلا             no thanks رو بزنید و بعدا وارد بشید بعدش اون گزینه ی زرد رنگ بالا سمت راست را بزنید تا صفحه زیر باز بشه

 

 

در تصویر بالا صفحه اسنخراج بیت کوین کریپتو تب نمایش داده شده است.
شما کافیست کامپیوتر خود را روشن بگذارید و مرورگر را باز نگه دارید تا کار تولید انجام
شود . برای تولید سیستم باید متصل به اینترنت باشد ولی حجم چندانی)روزی نهایت 10
مگابایت( مصرف نمیکند سرعت بالایی هم نمیخواهد)

مرحله 3 : زیرمجموعه گیری

پس از شروع تولید نوبت زیرمجوعه گیری هست برای تولید بیشتر و دریافت پورسانت ازتولید زیرمجموعه ها . در واقع اگر میخواید درامد خوبی از این کار داشته باشید حتما باید زیرمجوعه جذب کنید.برای جذب افراد طبق عکس بالا لینک خودتون رو کپی کنید و براشون بفرستید  و تا 10 سطح به شما پورسانت تعلق میگیره و میزان پورسانت در تصویر زیر مشخص شده .

 

بازدید : 293
برچسب‌ها :
صفحات وب
از دیگر مطالب ما هم دیدن فرمایید!
درباره وب
About Us
آمار سایت
Statistics
آنلاین :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته گذشته :
بازدید ماه گذشته :
بازدید سال گذشته :
کل بازدید :
تعداد کل مطالب : 2
تعداد کل نظرات : 0